»Ni vse samo grozno in slabo. Izobraževanje na daljavo je pokazalo tudi veliko pozitivnih učinkov.«
»Težava je, ker vsi vemo, da pouk na daljavo nikakor ne dosega kakovosti običajnega pouka. To je izhod v sili.«
»Pouk na daljavo ni pouk v učilnici.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Težko je govoriti o izvajanju pouka na daljavo, kajti ne moremo računati na to, da bodo učenci to snov doma v resnici tudi predelali, da bi po tem, ko se bo pouk znova začel v fizični obliki, snov samo na kratko ponovili in iz že predelanega pisali test.«
»Želeli bi si, da bi bili učenci v šolskih klopeh, saj je jasno, da učenje na daljavo ne more nadomestiti pouka v razredu, fizične razlage učitelja, neposrednega socialnega stika in podobnih prvin, ki sestavljajo pouk.«
»Pouk na daljavo ni šola.«
»Pouk na daljavo poteka neprimerno bolje, kot je potekal v prvem valu epidemije.«
»Nisem prepričana o učinkovitosti pouka na daljavo, pokazal bo čas.«
»Pri mlajših šolarjih pouk na daljavo brez njih ne more steči. Za starše, ki so ves čas delali, je bila šola na daljavo precejšnja obremenitev.«
»Pouk na daljavo je boljši kot nič, ker je treba otroke zaposliti in poskusiti narediti čim več in čim bolj učinkovito, da bo treba, ko bo pouk spet v šoli, čim manj nadomestiti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju